CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Thursday, January 20, 2011

cinta untuk dia....


















p/s: peni buat cerita ni sbb semalam peni keluar makan terjumpa dengan dia dan aweknya...
-muka peni nampak selamba tp dalam hati sapa yang tahu... control...
-dalam cerita kat atas ni ada tolak dan tambah untuk sedapkan mata...
-so maaf dipinta andai ter silap dan tersalah kata...

Best regards,

6 ulasan:

efa nur said...

peni, sabar k..
cinta itu sukar di mengerti kan..
mungkin suatu hari nanti peni akan dapat bf yg lagi baik..
usah di kenang kisah lalu k..

cantik sgt lukisan peni..:)

sya hassan said...

btol ckp efa tue peni..
insyaAllah peni akn dpt yg lbih baek dri tue.. hairan.. mcm mne la dye leyh b'kenan kat org laeb dlm mse yg sgkat?? hurmm

sabar ye peni.. :)

Puanbee said...

ekeke sekodeng noting to say sebab dah byk ckp berdepan hehee

peni anani said...

angah, cik gebu and efa... thanks drop komen lebiu all hahahahahaah~

zianazone @ appleijo said...

huhuhu sdih wei cite ko uhukkkk...tp sgt kreatif..nanti aku buat kartun2 ni ekk hehehe

peni anani said...

sedih ek.... hurrmm renung-renungkan dan selamat beramal.. huhu
thanks.. ko nye post pun kreatif gak...