CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Tuesday, October 26, 2010

bAga!manA cAra lAfaZKan SelAmAT tInGGaL dEngAN sEMpURna

hurmmm... perkataan selamat tinggal mmg sukar nak diucapkan... hurmmm macam mane care nk sampaikan ucapan tu tanpa sakitkan hati sesape,tanpa wt sesapa rase terkilan atau sedih... susahkan... bila terungkapnya perkataan tersebut maka dengan tidak sengaja mungkin akan ada hati yang terluka.

masalahnye sekarang ni aq tak tawu macam mana cara penyampaian ungkapan tersebut.... sebab ungkapan tersebut perlu aq ucapkan pada banyak pihak... hurrmmm maklumlah aq dah nk tinggalkan penang.... nk merantau r kunun... hahaha... cm lawak jew an... macam mane r hidup seorang anak tunggal tanpa bantuan ibunya??? adessshhh....

ungkapan itu perlu aq ucapkan pada mama.... saudaraku...studentku..... kawanku.... dan juge bekas kekasihku....semua diatas adalah dari kategori berbeza... hurmmmm takot... sedihh.... sayu semua ada bile ucapan tu aq ucapkan nt kan... hurmmm tunggu jew r 4 hari dari sekarang...

tp kalau ade sesape leh bantu aq nk ucapkan selamat tinggal at 'bebudak' aq pn bagus jugak.... coz td aq saje je wt joke kate aq nk pindah... sume cm sedih jew... tak smpai hati la beb... dengar pulak downg sembang2 ckp downg sayang aq... hurmmm.... sedihhh jew rase... =(

5 ulasan:

mommy said...

kasi muah2 ler...tapi kat mama jer.g satu jagan lupa t bawak baju mama peni tau ...ti windu ley bawak tidoq.

Peni Anani said...

uitt... bawak baju... keh3 mcm menuntut ilmu jew mommy... tamo r.. keh3...

Amni said...

saya tinggalkan tanpa kata.. huhaaaa.... jahat giler kan? tak sanggupnak ucapkan selamat tinggal... cakap selamat jalan, jumpa lagi je lah.. still boleh contact kan...

Peni Anani said...

amni... hehehe... nan bebudak skola nk contact cm ner... keh3 silap2 col mak ayah dye yang jawab... hehe... =)

AiMaN said...

SELAMAT TINGGAL..hahaha