CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Saturday, October 23, 2010

'kalau tak ensem jangan tegur aq... aq nk yunk smart2 jew. sbb aq lawa'

percaye tak ade owg suruh aq letak ayat di atas at statoz fb aq....penjelasannye, bkn aq tak terima kamu... tapi keterlaluan sangat kamu memperbodohkan aq... sudah lah kamu jangan lagi terus menyakiti aq lagi... aq dah gagal skali nan yang lepas... kamu bg harapan then kamu hancurkan aty aq....

jangan cube salahkan aq... aq dah beri peluang, dah 3kaly kamu tipu aq... pembohanganmu terlalu besar tapi aq tetap maafkan kamu... aq bukan jenis yang cepat menghukum orang.... kaly pertama kamu menipu aq dengan penuh drama... kamu menangis teresak2... aq turut menangis mase tu... aku sayang kamu... aq janji aq terima kamu seadanya...

kaly kedua kamu janji datang bertemu keluargaku... tapi kamu gagal berbuat demikian.. terlalu malu aq ingin berdepan dengan keluargaku pada waktu itu....aq merajok seketika... walaupun aq menyedari kamu hanya bermaein dengan kata2... setelah mendengar penjelasanmu yang ala-ala filem hindustan tu q sekali lagi memaafkan kamu...aq terlalu mudah memaafkan setiap orang... aq terus dengan mainan mu yang masih kabur2...

kaly ketiga ialah minggu ni bulan ni... oktober2010... kamu mmg keterlaluan... kamu tak sedar kesilapan mu... kamu sepatutnye tak berhak mendapat cinta dan sayang aq... kamu kamu kamu...... terlalu pandai berlakon... sehinggakan aq tak sedar lakonan kamu.. kalau lah aq pandai menilai mungkin aq takkan terjerumus dengan kata2 manis kamu lagi... kamu yang mencipta duka,tapi kamu menuduh aq sebaliknya... kenapa perlu aq dipersalahkan telah aq berterus terang segalanya dengan mu... kamu yang penuh rahsia... kata mu hanya ingin mengujiku... sedarkah kamu insan yang kamu uji ini juga punya haty dan perasaan. mudahnye kamu samakan aq dengan perempuan lain..

mengapa perlu kamu menipu aq sejak dri awal lagi???  kenapa?? apa motifmu???  hahaha memainkn hatiku dan kemudian mengaku hanya menganggap aq sebagai adik mu... dan kemudian kamu mengatakan aq yang menganggapmu abang... kenape kamu selalu menyalahkan aq dalam semua hal??? kamu perlu tahu aq terlalu percayakan kamu sehinggakan aq tidak mampu lagi berbuat demikian...kamu bukannye kamu... kamu hanya mainan fantasi... kamu tak berani berdepan denganku kerana kamu bukan dia... kamu hanya mencipta permainan dihati aq... targamak kamu berbuad begitu terhadap aq yang pernah kamu anggap kekasih... yang pernah kamu sayang... hahaha sbnarnye hanya aq yang sayangkan fantasi kamu... maafkan aq ku harus pergi.... biar berjuta sms menghentak menendang hatyku kamu kirimkan aq tak dpt terima lagi. sudah lah sayang... the game is over...

trima kasih tuhan tunjukkan siapa dia sebenarnya..... sebelum aq melangkah lebih jauh... termakbul juga doa aq... supaya tuhan tunjukkan jodoh sebenar untuk aq... aq slalu berdoa jika dia jodohku... kau rahmatilah hubungan ini... tapi jika dye bukan jodoh yang baek untuk aq kau berikanlah aq pertunjukmu.. mungkin ini salah sat dari pertunjuk Allah untuk aq... amin....

jujur dalam percintaan adalah kunci kebahgiaan... malangnya kamu tak memilikinya
aq tahu kamu akan membaca coretan aq ini... aq harap kamu fahamilah haty insan mane tak terluka kalau selalu di perbodohkan.... dan jangan kamu selalu nmpk kesalahan aq semata2 kamu perlu bersedia dengan permainan kamu... kamu tak perlu marahkan aq kerana kamu yang aturkan semua ini dan dengan automatiknye kamu sendiri dapat menjangka samaada happy ending atau berakhirnya sebuah cinta boneka....

6 ulasan:

mommy said...

mommy nak letak pic..tapi an an..mommy tak pandai ag.laju jari nani menari ek...tarian dondang sayu lak tu...sedih ati mommy tau...nani kuatkan..

mommy said...

nape la pic mommy tak mau kua kat comment,pemayu bebenoh..hehe

Peni Anani said...

tabah r neh... hehehe... mommy yunk set macam mame yunk tak kua too... tangan peni mmg laju jew taip lw time sedih.... gembira.... tp lw mai time otak beku ape pn tak kua

appleijo said...

huhuhu sapakah org itu beb?? sabor lah ekk...

appleijo said...

aku rase ko kawan dengan semua org..tak pilih2 pun..sapa yg suruh ko type gitu??

Peni Anani said...

hehehe... aq pown wase cm too ugak beb... aq tak wase aq pilih kawan... tape r beb... sape dye too ek????... kawan aq at po5 satu ag... ko ta kinal nan dak too beb....bia la dye nk anggap aq ape pn