CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Sunday, October 24, 2010

bye bye smart reader kids

minggu ny ialah minggu last aq at smart reader kids... hurmmm sedih lak aq nk tinggalkan bebudak too...dah lame aq nan bebudak tu, dah wase sayang sangatmcm adk2 aq dah.... dr tak reti bace smpai dah teror dr aq dah bebudak ni skarang...

hehe telatah downg too mmg tak leh nk cakap r... lucu sangat,tambah2 aq ni jenis yang suke melayan... makin menjadi2 r... hehe yang nakal tu masyaallah hehehe... nk marah?? anak owg... tapi law janji nk kasi sweet jew at downg sume belakon jadi baek hehehe...

mesti nt aq akn rindukan downg kan... hurmmm tape lw ade mase aq msti dtg melawat punye... hehe teacher sayang kowng sume k... memeuuuaaahhhh... huhu

2 ulasan:

appleijo said...

huhuhu mesti sedih nak tinggal kan semua kenangan kat sana kan

Peni Anani said...

sedih r beb... tmbah2 lak aq nih cikgu pebret downg... satu kepala beb... hehehe