CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Monday, December 6, 2010

dating dengan FAHRIN AHMAD..

alamak peni demam r rini... semalam cikit je... harini makin teruk r... rindu mama ke rindu fahrin pun tak tahu r.. hehehe... demam pun nk buat entri kan... manje r konon tak boleh blah tul kan?? hehehe..

entri kali ni peni nk cerita satu rahsia.. ehem.. ehemm.. hehehe... nk tahu bace ye:


pastu peni pun dengan tidak segan silu terima pelawaan fahrin untuk berdating.. hehehe walau pun peni demam yang agak teruk huhuhu.. fahrin punye pasal woo... tolak???? rugi mampos.. keh3.

tp kat sini peni ade dilema cikit.. almaklum lah nk kua dgn kekasih tercinta.. huhu.. peni tak tahu nk pakai baju ape ni. dia dah nak jemput peni kol 10japg... keh3 peni bukan stylo milo mcm artis.. hehehe..sbb tu peni nak mintak bnantuan rakan2 untuk tolong pilihkan baju untuk dating dengan fahrin... soo.. jum tlg pilih jap baju yang patot peni pakai dating japg...nak pakai yang mane ek???? sume macam cantik je.. adesshh pening kepala... makan panadol pun tak baik2 ugak.. huhuhu...korang rase baju ape yang peni patot pakai untuk keluar dating dengan fahrin ek?? merah..biru... hitam or kuning tu???? peni cuke semua.. hehehe..














p/s:angan-angan mat jenin.. hehehe
-fahrin pun tak kenal peni.. lalala~
-tapi kalau dpt dating dgn fahrin betul2 pun ok gak.. hehehe~




mmn
Best regards,

8 ulasan:

sya hassan said...

peni.. bgi cik gebu la.. peni ptut pkai wrne merah.. ayuuu gituu.. ahaks.. slmt berdating yaw..huhu

peni anani said...

warna merah ek... wokeyh tayunk... jangan jeles dating nan fahrin.. keh2

fizo tak ajak cik gebu dating ke

sya hassan said...

haha.. xde mknenye naa jeles.. hua3

ajakk.. tpi xsmpat.. bhaha.. bile fizo free cik gebu bz..then bile cik gebu free dye lak yg bz..kah3.. apepon cinte kitorg still mekar.. wah2.. jiwang sudaa..

peni anani said...

hahaha.. tak pe cik gebu kalau jodoh tak kemana tak gitu.. heheheeh... nk itot peni dating tak?? bweerrkk

Noona said...

alalalala kechianyya......get welll soooon peni.....

peni anani said...

noona: thanks nona chumill

honeyvsbee said...

hahaha macam-macam dia....siannnn

peni anani said...

angah r.. lop dah dating nan fahrin pun... lalala~