CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Thursday, December 9, 2010

i miss my Mummy

rindunye kat mama...

nk tulis somethin' tentang my mummy boleh???... cepat angguk semua..

-ni mama peni nama mama Rahani... mama dilahirkn pada 17 mei 1959.. mama peni cantik macam itik.. hahaha.. peni mmg cuke memain dgn mama... mama lak slalu terkena dengan anak dia yang nakal ni... biase r anak kesayangan.. hak3...

-mama peni ni tabah.. kuat sangat.. kalau nk tahu peni dibesarkan tanpa ayah... bukan peni anak buluh betung ke anak angkat ke okey...

-mama besarkan peni sorang diri disebabkan abah peni meninggal dalam kemalangan jalan raya pada tahun 1988..

-pada waktu tu peni baru berusia 1tahun++..

-dan disebabkan kejadian itu,Peni secara tidak sengaja menjadi anak tunggal..

-peni tak pernah tengok abah.. gambar je la.. tu pun semua gmbar abah tunduk je... tapi peni sllu dengar orang cakap muka abah mcm peni.. mama pun sllu kata cm tu.. ni ayat mama: "patot lah abah ang meninggal awal.. ang copy paste muka dia sebijik2...cuma abah ang pendiam ang pot pet pot pet.." hahaha

-mase peni sekolah peni teringin sangat seorang ayah jemput peni mcm kawan2 lain.. hehehe tp tu semua angan2 mat jenin.. tetiba tengok pakcik peni yang dtg jemput.. adeesshh potong toll!!

-mama peni ni tabah sangat tau.. dia yang besarkan peni dan 2 lagi sepupu peni.. intan dan mat sejak kecil sampai kitorang besar..

-mama pulak sayang kitorang same banyak..(tp kdg2 peni lebih cikit.. keh3)

-mama yang kerja utk sekolahkan kami bertiga...

-sampai sekarang mama tak kahwin lagi... hehehe mama cakap "KALAU MAMA KAWIN LAGI.. NANTI BILE KITE SEMUA DAH MATI MAMA TAK BOLEH JUMPA ABAH LAGI" so sweetkan ayat mama tu.. cinta mama pada abah memang paling terulung...

-sebenarnya peni teringin nak tengok mama kawin.. hurrmm.. peni an jauh.. tade orang jaga mama.. "ma kawin r tau.." nt peni suruh atok carikan.. keh3 bweeerkkk..
ni pic mama,Intan,Peni dan Mat

Best regards,

11 ulasan:

honeyvsbee said...

hitamnya mat tu...kweng...hope mat tk tengok ni....ngee

iszieylyanziy said...

peni tak sabar nak dpaat ayah baru ke?hehe

Noona said...

jangan cedih cedih peniii...
hahaha..kelakar la bila peni cakap, "mama peni cantik macam itik."
haha

peni anani said...

angah: mat mmg itam... intan pun.. anak tok selang seli tau sorang itam sorang putih.. mama putih adiknye itam...

peni anani said...

isieylyanziy: kalau dapt ayah baru pun best gak.... hehehe..

peni anani said...

hehehe.. noona pun cantik mcm itik... keh3

Noona said...

hahahahhahahaha.....

sya hassan said...

tersentuh sat aty cik gebu bce entry neh.. sob3.. tpi cik gebu suke part neh.. "cuma abah ang pendiam ang pot pet pot pet" ..kah3.. msti law cik gebu jumpe peni..msti peni ckp xhenti2 an?? haha

peni anani said...

nona: keh3 jangan marah ek...

peni anani said...

cik gebu: hahaha peni ni pendiam r.. keh3.. tak caye jumpe r

efa nur said...

hahaha..efa setuju ngn komen cik gebu..kehkeh
peni mmg pot pet pot pet..;p

best bace entr peni..
kebahagiaan dalam perpisahan..
dah mcm lagu shahir dah..hehe
wlaupun sedih tapi bahagia kn..:)