CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Wednesday, November 3, 2010

agak kekok...

aq ingat semua akn jadi spt biasa... tp mcm salah jew tekaan aq tu... aq lihat dia seperti orang lain... kekok je dgn aq... tak macam dia yang aku kenal dulu??? kenapa ekkk???? heran kan...

letih kot dr penang smpai k.l dtg jemput aq.... tak pon dia masih ingat kt liza..... tu mende yang paling aq takot.... aq lak mcm serba salah beb... aq tak tawu nk mula cm ne nan dye... aq wt lawak dye serius... aq cakap dye wt cm tak amik pot jew... hurmmm pening2 tak tawu cm ne ek... leh ke jd cm dulu alik....

tapi kalau liza masih dalam ingatannye... pls let me go... aq tak paksa kamu cintai aq mcm dulu jika itu tak menggembirakan hidupmu....jujur aq rela kamu dan dia,jika kamu bahagia dengannya....

Best regards,

2 ulasan:

appleijo said...

aku tgk gambar ko dengan dia kat cameron pun macam tk mesra jer beb..ko yg mesra..tp dia macam pmalu..huhuhu gitu ker dia??

Peni Anani said...

a'a dia tu pemalu cikit... ag pulak aq ni an mmg gila camera beb... huhu..lw bergambar jd cm gitu r....