CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Thursday, November 11, 2010

lelaki si pisau cukur

hehehe... jangan sentap pulak yup nan tajuk peni kali ni.... tajuknye tak asing sangat untuk kita zaman ni kan "lelaki si pisau cukur..." hehehe... sekarang ni lelaki yang jenis2 macam ni banyak tau... bukan nak kate perempuan tu tak de... tp kalau cite sal perempuan pisau cukur mmg dah sinonim kan..... psssttt... tp peni tak tau... ngeee~ adakah anda... anda... anda  tergolong dalam golongan ni??? kalau jawapan anda tidak, alhamdulillah huhu....

golongan-golongan yang mcm ni selalunye perwatakannye bersahaja penampilannye agak bergaya... stylo r katakan huhu... dan dia juga mungkin menjadi kegilaan ramai kerana penampilannya yang menggoda... bak kate pepatah pakej lengkap untuk jadi hero malaya katakan... hehehe

lelaki kategori ini juga pandai bermadah... tiap kali ayat2 yang keluar dari mulutnye manis2 belaka  hehehe... lembut gigi dari lidah.. huhu... tp boleh ke gigi lembut dari lidah ek?? peni pun heran nan peribahasa tu... keh3. bukan tu saje mereka ni pandai juga berlakon tau... hurmmm dari pandangan mata yang ala2 kesian tu sebenarnya ada makna tau  mereka akan berusaha meminta wang dari AWEK2 mereka....

kalau tak dapat mulalah shooting filem tamil... nangis... dengan ayat "u perlu tolong i... i nk pakai duit sangat ni.. urgent! kalau tak habis lah i sobbb.. sobb.." kalau si gadis yang kaya tadi tak kasi jugak,dia akan pura2 jatuh sakit... "adooii... tolong lah i... i... dah nazak ni... perut i nk kene operation, ade anak lintah membiak dalam perut i, bla.... bla... bla..kalau i mati nti i jadi hantu i g cakar muka u..." keh3


kalau awekss simpanan dia ni tak kasi jugak  hehehe..dia tak marah tau..dia cuma maki2 kt belakang je.. pas tu dia cuba keluarkan senjata  mengayat pulak katanya "u cantik la... u cute sangat.. u tahu i sayang sangat kat u... i suke tengok muke u time marah macam kucing kena langgar..." yang girl tadi pulak mula lah syok sendiri hehehe.. terapung2 badannye bile kene puji .. dan si pisau cukur ni cube ayat lagi dan lagi dan lagi.. sampailah dia habis modal...


p/s:--hehehe ape yang peni merapu meraban ni???? pot pet pot pet jew kije  pengaruh tv sebenarnye.
-sebenonye peni pun main belasah jew fakta tu keh3.otak ngah pening tak bleh tito plak..so terhasil r 1 story
-jangan marah tau.. peni mmg suke merapu meraban gini...  hehe salam...papai




Best regards,

3 ulasan:

efa nur said...

hahaha...sokong3..mmg ramai laki pisau cukur skg...kihkih kt sekeliling efa pun ade..kekwn pun ade gak kategori mcm nie...kehkehkeh...;p

AiMaN said...

atok x..atok suka menderma....

peni anani said...

efa: betul.. betull.. betul.. takot pulak nk pilih pasangan hidup... hehehe

atok: ye.. r sbb atok an suke bg petua.. so atok kene tunjukkan tauladan yang baik untuk anak cucu.. keh3