CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Saturday, November 20, 2010

ishh.. ishh...pelik-pelik!

uwaa... ini binatang yang paling peni tatot... mcm ni ke anak dia... uweekkk manyak  geli woo..

adeeessshhh.... cepat call teledera.... cian makcik ni


patot r pakcik ni botak.. hahaha tengok tu, ade mesin potong rumput atas pala dia.. keh3

hebat r.. superman pun kalah kalau mcm ni

adessshh tu la adik oii... akak dah kate pakai halmet... an kena saman..

aucchh... takotnye.......tanak komen!

hehehe.. anak tade ke yang g dukung kambing tu... hahaha

cool.... huhu.. hebat r pakcik!


yang ni peni tak suke... cian an edit gmbar bebudak cm ni..

waahh... chumillnye... kt kedai mane dia beli ni??? keh3



Best regards,

8 ulasan:

AiMaN said...

ada gambar yg sebijik cam atok punye..hahaha

Bee @ honeyvsbee said...

gambor yg last tu biskot tau..eii

peni anani said...

mana gambar atok??? hahaha.. yang kepala ada mesin potong rumput tu ek????

peni anani said...

ye ke biskut??? tak smpai hatinye nk makan

AiMaN said...

peni : jaatnye peni ni..hohoho..atok pnye yg org tarik jalan tu la..dah tgk lom? kt entry Pelik & X pasti

peni anani said...

hahaha.. ye ke??? mati2 peni ingat yang orang rambot botak tu... dah tengok pun... hehhehe.. atok nye blog an best...

Novelgurl said...

huhhu..x aci dak kecik un kene samn ke ?

peni anani said...

saman tetap saman... hehehe..
tp cian kan...