CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Saturday, November 13, 2010

thank you CIK GEBU...kasi peni award

chumill gile award dr cik gebu ni... peni suke sangat....
hehehe.. letih2 dok at PD ni.. hehehe.. tp terubat juge keletihan tu bila buke cbox tengok cik gebu suruh peni g amik AWARD at blognye.... hehehe senyum lebar peni harini... TERIMA KASIK CIK GEBU....cik gebu kasi award at peni coz peni dah jadi folloower dia yang ke-100... TAHNIAH dah ade 100 lebih follower cik gebu sekarang....

PHEEEEeeewiiiittttttTTT... huhu terharu gile rasenye bile g je at blog cik gebu, cik gebu ade wt promotion pasal peni dan blog peni... sooobbb... sooobbbBB... (sape ade tisu pat kasi at peni.. sob,... sooobb..) blog cik gebu tu bertajuk (follower ke-100 cik gebu) klik sini hehehe... terima kasih teramat sangat... cik gebu mcm atok peni jew... wt promotion at peni... thanks sesangat

sebenarnye blog cik gebu ni pun teramatlah menarik... cube r berkunjung disane pasti tuan-tuan dan puan-puan puas hati... huhuhu macam salesman lak peni ni ka.... anyway thanks alot at semua pihak yang selalu datang jenguk peni and kasi sokongan padu at peni... jase korang amatlah peni hargai.. MMuuuaaaAAhhhh.....


Best regards,

7 ulasan:

sya hassan said...

*blushing2*
wah2..terharu bagai..
nak tisu eakk??
nah amek sekotak neh..cik gebu bagi free...haha anyway..congrats skali ag eak dear.. =)

peni anani said...

u r welkem cik gebu... hehehe dah blushing2 tak yak pakai blusher ag r tu an an an.. jimat make up.. hehe.. thanks tok cik gebu ugak

Kyuubi said...

terbaik! tahniah dapat award nih! :)

ikhlas dr,

Blogger 20 Sen™

peni anani said...

hehehe... sesame... tahniah juge sbb komen en3 ni kih3

efa nur said...

waadduuuusss.......jeles nyer..!!!

waaaahhh...peni....mana aci kamu dpt...mau award nie jgk..!!!



heheheee....jeles..jeles..;p
hihi..neway,TAHNiah peni..:))

sya hassan said...

ok dear..ur welcme..
a'a..mmg jimat.. slalunye curik blusher yg mak munyer.. skunk nie xpyh pkai blusher dah.. blusher mak un dah selamat dri menjadi mgsa cik gebu..haha..

peni anani said...

efa: kalaw efa nk pujuk lah cik gebu tu... dia pemurah orangnye... keh3

cik gebu:hehehe....pinjam mak punyer blusher??? keh3 ni betol2 jimat...