CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Friday, November 5, 2010

tamak????

apa itu tamak?? tamak tu maksudnye tak pernah cukup-cukup dengan apa yang ada kot... tu r tamak kan? hurrmmm... ramai orang sekarang ni makin tamak kan... bukan tamak harta benda je... tamak awek pun ade gak... hahaha....

ada mamat ni an... dia da ade pun awek tapi ntah r... bile bekas awek dia jauh dia tercari2 dan janji mcm-mcm... tp bile awek dye ade dekat, dia g at awek baru dia alik... hurmmm... ape sebenarnye pemainan dia ek??

hurmm.. sabar lah ek... mungkin ni time dia mainkan kite... time kite mainkan dia belum tiba lagi... so pape pun balas dendam itu penting....


Best regards,

4 ulasan:

appleijo said...

siot jer kan..dia men2 kan perasaan x awek dia tu..dh tahu tanak..buat apa jemput.cehh

Peni Anani said...

dia tatot xawek dye jauh dr dia kot.... hahaha...

AiMaN said...

atok da penah buat cmni..kah3

peni anani said...

atok kejam... ngekk..