CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Friday, November 12, 2010

hurrrmmm.....kalau saya jadi jutawan...


kalau saya jadi JUTAWAN saya akan adehhhh.. susah pulak bersaya2 ni.. hehehe..macam ni je lah senang…kalau peni jadi jutawan peni akan laungkan kuat2... "pakcik menang motooooo" biar rosham noor terkezut.. hak3.. eheehhh... tak lah.... kalau peni jadi jutawan, peni akan buka bukan satu malah 20 kandang kambing kat malaysia… hahaha pelaburan tu.. bile kambing tu dah besar boleh lah peni g eksport at luar Negara.. wehhh sikit sebanyak leh naik kan sumber pendapatan Negara kite tau…..dah tu bila time raya haji msti ramai orang datang umah peni beli kambing… sambil2 tu bolehlah peni buat produk kecantikan berasaskan susu kambing  lalalala~

selain tu peni nk buat rumah kat mama peni…. Nk buat rumah giler punye besar.. hak3,tp masih tak dapat balas jasa mama kan.. tp tak pe r…peni rase mase tu  tiap2 minggu mama tak payah susah2 g belajar ngaji jejauh… coz peni dah siap buat dewan at sblah rumah untuk orang kampong mengaji kt tanah peni.(murni betul hati jutawan muda ni kan????)cian mama an dah tua g menuntut ilmu jejauh ag kan.. hehehe sebenarnye benda untuk ibadah ni kan leh jadi asset untuk di sana nanti…so peni nk tanam siap2 la selagi termampu dan berharta ni...

fakta: peni sebenarnye tak makan daging.. kecuali ayam,kambing tu untuk bekalan mase depan je..
   jangan jelez, Rase cam betul2 kaye la pulak..( lalalala~ pejam mata sambil goyang2 kaki) bijak2 keh3 

ni kawan2 peni:
zianazone 
 AiMaN
honeyvsbee
mommy
shada wentz's



Best regards,

6 ulasan:

efa nur said...

hihihi...best3..:)
nti kalau kambing dh byk,kasi efa sikit k..haha

gud luck darl..:)

peni anani said...

hehehe... boleh jew... tapi lw kasi kena buat kenuri tau..pgl semua blogger makan lalala~

HoneyvsBee said...

Alamak . .dia tag angah. .pepahamla lmbt sket la jawabnye. .

peni anani said...

keh3 nape lak lambat ngah... huhuhu mane tawu angah menang tak ke dapat naek genting free

zianazone said...

alamakk..aku baru pasal..ko tag aku beb...kna buat gak lah ni...hahaha balik koje kang aku buat ekk atoiii

peni anani said...

hehehe... mcm tu r akak aqu... hehehe.. besh toi aq dpt kwn cm ko beb