CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

cuit2 my sponsor

Followers

q




Saturday, November 27, 2010

bintang+hati

ini kisah bintang dan hati... macam lagu amy mastura tu... huhu


bintang dan hati adalah satu gandingan yang hebat macam nescafe  dan cofee mate..tak pun macam rebina mix oren tu... Dimana ada bintang disitu ada hati.dimana ada hati disitulah nampak bintang... fuhh.. romentik siot!!

satu hari hati buat keputusan untuk berjauhan dengan bintang,hati tidak mahu berkepit di bawah ketiak bintang lagi... bintang terkejut beruk,lalu air mata bintang melimpah dengan bantuan minyak cap kapak.. hehehe.. hati berlari2 anak meninggalkan bintang dalam keadaan separuh meroyan itu...

bintang tidak berputus asa.. bintang membuat SOS topup,kadang2 ask-a-topup dr kawan2 semata2 untuk menghubungi hati... tapi hati langsung tidak memperdulikan bintang disebabkan dalam hati ada konkrit,dalam pala ada batu,dalam otak ada semut hahaha...(macam ayat lovpoison jew tu.. keh3)..hati tak berniat kejam tapi hati tak dapat terima bintang lagi kerana hati telah bertemu cinta...

sekarang bintang tidak lagi mengharapkan hati,bintang sedar betapa bencinya hati padanya... bintang cuba hidup sendiri.. bak kata perpatah, kais pagi makan pagi kais petang makan petang.. tak kais perot merana r jawabnye.. hahaha.. bintang mula mengubah hidupnya selepas durian runtuh atas kepalanya... sakit woo... sapa nk try???? hahaha...

setahun kemudian...kini bintang dah betul2 menjadi bintang.. mama pun berbangga mendapat anak seperti bintang bukan anak seperti sazali.. bintang bangga kerana bintang kini memiliki rumah besar, kereta besar, gaji besar badan je tak besar2, krna bintang sudah pandai berdiet.. 'artis lah katakan..'hahaha...

kini banyak hati yang terpikat pada bintang.. kerana sinaran bintang yang teramat menyerlah.. lalu bintang berkata "kerana diriku begitu berharga"...bintang sudah menjadi duta loreal.. bintang sangat popular... kemana saja bintang berjalan,berlari berjoging,berblogging,ber....ber... bermacam2 lagi lah hehehe.. hidup bintang di hampiri oleh hati...kadang2 bintang agak rimas.. lalu bintang menjerit seperti tarzan.. ooOOOooouuuuWWWhh... tanda protes dengan hati... huhu

bintang cuba blind date macam dalam blog atok tu.. tapi bintang gagal menerima hati... memang betul,bintang bertemu dengan hati yang lebih baik dari hati dulu... tapi bintang tak dapat teruskan walaupun bintang dah buat ujian OKU terhadap hati baru...bintang tahu yang hati baru tiada cacat celanya mungkin hati baru lagi baik dari hati lama.. tapi hati lama dah buat bintang kena serangan jantung dan strok secara automatik untuk terima hati baru..


bintang buntu smbil hentuk kepala kt bus stop... bintang tak tahu macam mane nk terangkan kat hati baru yang pintu hati bintang telah hilang kuncinya...tak boleh nak buka lagi.. kalau nk buka pun kena cari kunci kat kedai kunci,tu pun kalau apek tu tak tutup kedai lagi lah....kalau tak maknanye...biar bintang terapung sendiri diruang angkasa bersama taik bintang.. hahaha...


Best regards,

6 ulasan:

honeyvsbee said...

huhuhuhu..

peni anani said...

hahaha...

Anonymous said...

Keh3..

peni anani said...

sape yang tak bernama ni ek??? hahaha...

efa nur said...

muahmuahmuahahahaha :p

peni anani said...

hahaha.. gelak lagi... ni tempat gelak agaknye..
wakakakaka